فروشگاه ایران شالیزار

فروش انواع چای وبرنج وحبوبات وکالای خانگی وپوشاک مرغوب ایرانی

فروشگاه ایران شالیزار

فروش انواع چای وبرنج وحبوبات وکالای خانگی وپوشاک مرغوب ایرانی

کفش کتانی بالنسیاگا رنگ کرم و سفید

کفش کتانی بالنسیاگا رنگ کرم و سفید
کفش کتانی بالنسیاگا balenciaga با طراحی فوق العاده شیک و مناسب هر سلیقه و سنی میباشد طراحی این کفش توسط یک طراح اسپانیایی صورت گرفته است

169,000تومان تومان
کفش کتانی بالنسیگا balenciaga رنگ کرم و سفید 

در طراحی خاص و فوق العاده شیک و منحصر به فرد برای ست کردن با تمامی مدل های مختلف لباس طراحی شده است.این کفش فقط جهت زمینه های ورزشی نمیباشد و مناسب برای انواع مکان های مختلف میباشد. طراحی این کفش توسط طراح اسپانیایی صورت گرفته است. مناسب جهت تمامی فصل ها میباشد.
 
کفشی راحت مناسب جهت ورزشهای مختلف و پیاده روی و استفاده شخصی برند بالنسیاگا در سال ۱۹۱۹ توسط کریستوبال بالنسیاگا طراح اسپانیایی طراحی شد. امروزه این کفشها بسیار پرطرفدار شده اند و باعث تحول در صنعت مد شده است.
 


 

مشخصات

نام
کفش بالنسیاگا balenciaga
جنسیت
مردانه و زنانه
برند
 بالنسیاگا balenciaga
سایز بندی

36تا40

 جنس رویه
الیاف مرغوب
جنس زیره
pu
ویژگی
دارای سایز بندی کامل,جنس زیره pu,جنس رویه از الیاف مرغوب با رنگ کرم و سفید
 

 

این کفشها جدا از استفاده شخصی در تمامی مکانها ,کفش های بسیار مناسبی برای تمامی رشته های ورزشی میباشند. این کفش ها دارای کفی های مناسبی هستند که از پاهای شما مراقبت میکنند و باعث جلوگیری و آسیب به پای شما میشود.
 
در طراحی ساخت این کفش  الیافت بسیار مرغوب به کار برده شده است و جنس زیره ان pu میاشد و در رنگ بندی کرم و سفید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته شده است.کفشی اسپرت و فوق العاده راحتی میباشد .تمامی انچه که از یک کفش میتوان انتظار داشت را شما در کفش بالنسیگاه مشاهده میکنید از جمله راحتی و زیبایی این کفش ها .
 
این کفش در سایز بندی  36تا 40 موجود میباشد.کفش های بالنسیگا هم زنانه و هم مردانه میباشد مناسب برای هر سن و سلیقه ای. کفشی بسیار نرم وسبک است.
 
 کفش بالنسیگا, کفش پیاده روی و ورزش های روزانه میباشد.
 


قیمت:  169000تومان