فروشگاه ایران شالیزار

فروش انواع چای وبرنج وحبوبات وکالای خانگی وپوشاک مرغوب ایرانی

فروشگاه ایران شالیزار

فروش انواع چای وبرنج وحبوبات وکالای خانگی وپوشاک مرغوب ایرانی

آبمیوه‌گیری تک کاره ناساالکتریک مدل NS

تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

ضمانت بازگشت

بازگشت 7 روزه محصول

آبمیوه‌گیری تک کاره ناساالکتریک مدل NS-918



شناسه محصول: 1148
موجود

آبمیوه‌گیری تک کاره ناسا الکتریک مدل NS-918

قیمت : 790,000تومان


توضیحات محصول

آبمیوه‌گیری تک کاره ناسا الکتریک مدل NS-918 یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین محصولات به تولید رسیده این شرکت می‌باشد. این آبمیوه‌گیری با عملکردی مناسب برای آبگیری انواع میوه طراحی و تولید شده است و در زمره محصولات مرغوب با کارایی خوب دسته بندی می‌شود.

آبمیوه‌گیری ناسا الکتریک مدل NS-918 به صورت تک کاره با توان 800 وات به تولید ‌می‌رسد و سهولت آبگیری انواع میوه‌ها و سبزیجات را در مدت زمانی کوتاه با صرفه جویی در مصرف برق برای مصرف کنندگان فراهم می‌سازد. 
برای ساخت بدنه این آبمیوه‌گیری از استیل مرغوب و باکیفیت استفاده شده است که تغییر رنگ نمی‌دهد و ضد زنگ می‌باشد. استیل به کار گرفته شده برای ساخت این محصول بی نظیر علاوه بر افزایش زیبایی ظاهری دستگاه تاثیر بسزایی در ماندگاری و طول عمر مفید آن دارد. 
 

ویژگی‌های آبمیوه‌گیری تک کاره ناساالکتریک مدل NS-918

بدنه استیل این آبمیوه‌گیری با کیفیت مطلوبی است که به راحتی تمیز می‌شود و جای هیچ گونه لک و کثیفی بر روی آن باقی نخواهد ماند. 
بر روی بدنه این آبمیوه‌گیری از یک ولوم تنظیم قدرت موتور با ال ای دی کارآمد و زیبا استفاده شده است که مجهز به دو سرعت مختلف و عملکرد پالس برای آب گیری میوه‌های مختلف می‌باشد. از سرعت کم می‌توانید به منظور آب گیری میوه‌های نرم‌تر و از سرعت زیاد برای آب گیری میوه‌های سفت‌تر استفاده کنید 
در ساختار دهانه این آبمیوه‌گیری از مجرای 7/5 سانتی متر ساخته شده است که سهولت آبگیری انواع میوه‌های درشت را بدون برش اولیه برای مصرف کنندگان فراهم ساخته است. 
در زیر دهانه خروجی این مدل از آبمیوه‌گیری ناساالکتریک یک ظرف آبگیری مدرج با ظرفیت یک لیتر قرار می‌گیرد که موجب سهولت آبگیری می‌گردد و از ریختن آب میوه و سبزیجات بر روی سطوح مختلف پیشگیری می‌کند. 
 

ساختار و طراحی آبمیوه‌گیری تک کاره ناساالکتریک مدل NS-918

در ساختار داخلی این دستگاه از یک توری که از جنس استیل ضد زنگ می‌باشد استفاده شده است. توری به کار گرفته شده در این آبمیوه‌گیری امکان آبگیری یکدست میوه و سبزیجات مختلف را در کوتاه‌ترین زمان با کیفیت فوق العاده فراهم می‌کند. 
به منظور جداسازی تفاله میوه و سبزیجات در آبمیوه‌گیری ناساالکتریک مدل NS-918 یک مخزن تفاله‌گیر با ظرفیت 1/5 لیتر تعبیه شده است که به راحتی جدا می‌شود و قابل شستشو می‌باشد. 
مهم‌ترین ویژگی آبمیوه‌گیری تک کاره ناساالکتریک مدل NS-918 مجهز بودن به پایه‌های ضد لغزش و کم صدا به منظور افزایش ایمنی دستگاه و استفاده آسان از دستگاه برای پیشگیری از حرکت آن به هنگام روشن شدن می‌باشد. 
تمامی قطعات به کار گرفته شده برای ساخت آبمیوه‌گیری ناساالکتریک مدل NS-918 را می‌توانید پس از استفاده جدا سازی کنید و برای شستشوی راحت تر درون ماشین ظرفشویی قرار دهید. 
 

بهترین مدل‌های آبمیوه‌گیری

آبمیوه‌گیری ناساالکتریک مدل NS-918 مجهز به سیستم امنیتی برای محافظت از موتور دستگاه می‌باشد که از داغ شدن موتور دستگاه و سوختن آن پیشگیری می‌کند. به این ترتیب این آبمیوه‌گیری به عنوان یک وسیله متمایز با ویژگی‌های خاص می‌باشد و کاربرد زیادی دارد.
در مدل‌های مناسب آبمیوه‌گیری که از جنس بدنه مرغوب ساخته می‌شوند می‌توان دوام و پایداری مناسب را مشاهده نمود که در عین زیبایی و دوام بالا به راحتی قابلیت تمیز کردن را برای دستگاه پدید ‌می‌آورد.
بهترین نوع آبمیوه‌گیری از جمله آبمیوه‌گیری ناساالکتریک قابلیت آبگیری تنوع زیادی از انواع میوه‌های ریز و درشت را فراهم می‌آورد از این رو به میزان زیادی مورد توجه مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.
قابلیت سرهم کردن و جداسازی قطعات  آبمیوه‌گیری برای شستشو و استفاده راحت از جمله ویژگی‌های متمایز کننده برای این محصول می‌باشد.

قیمت آبمیوه‌گیری

آبمیوه‌گیری در مدل‌های مختلف با توجه به کارایی و مرغوب بودن آن دارای قیمت‌های متنوعی برای فروش می‌باشد. آبمیوه‌گیری ناسا‌الکتریک با وجود دارا بودن ویژگی‌های کامل یک آبمیوه‌گیری مطلوب با وزن 2.9 کیلوگرم و ابعاد مناسب با قیمت خوبی عرضه می‌گردد.
این ‌گیری برقی مدل 918 با سیستم قفل دوبل به عنوان یکی از انواع آبمیوه‌گیری پرفروش و قیمت مناسب دارای مشتریان خاص خود می‌باشد.